در این قسمت انواع ویدیو هارا در بحث جذاب و با ارزش ویدیو مارکتینگ به شما عزیزان خواهیم گفت 

در اصل ویدیو مارکتینگ فقط مربوط به اینستا و توضیح محصول نیست و بخش های زیادی دارد 

توصیه گروه آبامدیا به شما این است که قبل از ورود به تولید محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ تمامی اطلاعات لازم را داشته باشید 

قبل از شروع توصیه ما این است که از صفحه ویدیو مارکتینگ ما دیدن فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره در خصوص ویدیو مارکتینگ میتوانید با ما تماس بگیرید .

1- ویدئوی معرفی محصول

اولین نوع از انواع ویدئو مارکتینگ معرفی محصول است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها معتبر برای محصولات خود از ویدئوی معرفی محصولات استفاده می‌کنند، به گونه‌ای که بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرده و حجم بسیاری از محصولات را در پیش‌فروش به اتمام می‌رسانند.

ویدیوی معرفی محصول مانند آنباکسینگ های محصولات جدید یا تست محصولبکار میرود قطعا وجود ویدیوی معرفی محصول هرچند کوتاه تاثیر چندین برابری بر روی آن محصول و و فروش محصول خواهد داشت .
مزیت: تاثیرگذاری بسیار زیاد بر روی خرید محصول
کاربرد: معرفی محصول و نحوه استفاده از آن

 

2- ویدئوی آموزشی

مزیت: در نظر مخاطبان یک کارشناس شناخته می‌شوید نه یک فروشنده، بنابراین نزد آن‌ها اعتبار می‌یابید و آن‌ها راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند.
به مخاطبان کمک می‌کنید تا راحت‌تر کسب و کار شما را درک کنند و در نتیجه آن‌ها به شما نزدیک‌تر می‌شود.

3- ویدئو زنده (مانند لایو اینستاگرام)

مزیت: افزایش نرخ اینگیجمنت و تعامل شما با مخاطبانتان
افراد ویدئوهای لایو را 8 برابر بیشتر از ویدئوهای از قبل ضبط شده دوست دارند.

انواع ویدیو مارکتینگ
 

4- رئال موشن (ترکیبی از ویدئوهای فیلم‌برداری شده در فضای واقعی با انیمیشن)

مزیت: مناسب برای ساخت تیزر
کاربرد: مناسب برای ساخت محصولات آموزشی

5- ویدئوی فتوکلیپ (ترکیب تصاویر به همراه یک موسیقی)

مزیت: ساده‌ترین نوع ویدئو
کاربرد: مورد استفاده در تمام زمینه‌های فرهنگی، سرگرمی، سیاسی، هنری و …

 ویدئوی فتوکلیپ در ویدئو مارکتینگ

6- ویدئو رویداد (ایونت ویدئو):

تهیه از رویدادهای مختلف مانند سمینار، جشن و …
مزیت: جذاب برای افرادی که نمی‌توانند در آن رویداد شرکت کنند.

7- ویدئو مصاحبه محور

مزیت: افزایش اعتبار و اعتماد مخاطبان به صاحب کسب و کار. در ویدئوهای مصاحبه محور با نفر سوم مصاحبه می‌شود که در بیرون از کسب و کار و مجموعه است. با توجه به اینکه او منفعتی در فروش نمی‌برد مخاطب راحت‌تر می‌تواند اعتماد کند.

ویدئو مصاحبه محور در ویدئو مارکتینگ

انواع:
الف) ویدئوی مصاحبه با مشتریان راضی از محصول یا خدمات
ب) ویدئوی مصاحبه با برترین‌های حوزه کاری. در این ویدئو نیازی نیست که آن فرد معتبر از کسب و کار شما تعریف کند، همین که مخاطبان شما مشاهده می‌کنند که این فرد با کسب و کار شما در ارتباط است، این پیام را دریافت می‌کنند که شما نیز فرد معتبری هستید.

8- موشن گرافیک:

متحرک‌سازی تصاویر گرافیکی بر اساس یک سناریوی هدفمند
مزیت: انتقال پیام‌های پیچیده به راحتی
کاربرد: معرفی محصول، ویدئوهای آموزشی، ویدئوهای ارائه پیام و برندسازی و ترویج برند.

9- تیزر تبلیغاتی:

با کامل نشان ندادن یک مطلب و کامل نگفتن یک موضوع، در فرد احساس کنجکاری ایجاد می‌شود تا او را وادار کند به سایت و فروشگاه شما سر بزند!
کاربرد: معرفی یک محصول، گزارش یک رویداد، ارتقای سطح آگاهی مخاطبان از برند، توضیح یک مدل کسب و کار و …

10- ویدئوی واقعیت افزوده:

مشاهده یک عنصر مجازی در فضای واقعی!
تصور کنید که شما در کار فروش مبلمان هستید. یکی از بزرگترین دغدغه‌های مشتریان هنگام خرید مبل، این است که آیا این مبل به دکوراسیون منزل آن‌ها همخوانی دارد یا خیر! با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، مشتری می‌تواند به صورت مجازی مبل‌ها را در منزل خود ببیند و این تکنولوژی یک مزیت رقابتی بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود.

راه های تماس با آبامدیا 

این یک عنوان است

این یک عنوان است