قبل از شروع مزیت های ویدیو مارکتینگ در کسب و کار های شما عزیزانی که قصد شروع ویدیو مارکتینگ برای کسب وکار خود را دارید باید از مشاورین و فعالان در این حوزه اطلاعات لازم را کسب کنید تا با هدفی که در ذهن خود دارید کار را پیش ببرید
ما در گروه آبامدیا از ابتدای کار تا رسیدن رسیدن به درآمد و موفقیت در کسب و کارهایتان همراه شما هستیم .
برای دریافت مشاوره بر روی لینک های زیر کلیک کنید

این یک عنوان است

این یک عنوان است
1. ویدئو مارکتینگ باعث افزایش فروش میشود.
آیا میدانید ویدئوها میتوانند درآمد و فروش زیادی را برای شما به همراه داشته باشند؟ گذاشتن ویدئو در صفحه محصولات یا خدمات میتواند 80 درصد به افزایش فروش کمک کند! مطالعات نشان میدهد که 74 درصد از کاربران که ویدئویی از محصول یا خدمات را تماشا میکنند، بلافاصله اقدام به خرید آن محصول یا خدمت کردهاند.
اثربخشی ویدئو مارکتینگ تعجب آور نیست!
با توجه به اینکه نایی غالبترین حس انسان است، بیشتر اطلاعات منتقل شده به مغز، بصری است.
بنابراین اگر در حال حاضر تصاویر میتوانند به طور بسیار زیادی انتقال اطلاعات را تقویت کنند، تصور کنید که تصاویر متحرک و ویدئوها چه کاری میتوانند برای کسب و کار شما انجام دهند!

2. نرخ بازگشت سرمایه در ویدئو مارکتینگ بسیار زیاد است.
با وجود اینکه تولید ویدئو، کار ساده و کم هزینهای نیست، اما به گفته 83 درصد از صاحبان کسب و کارها، تولید و انتشار ویدئو، نرخ بازگشت سرمایه بالایی برای آنها ایجاد کرده است. زیرا استفاده از ویدئومارکتینگ باعث افزایش فروش میشود و صاحبان کسب و کار می توانند چندین برابر آنچه برای تولید ویدئو مارکتینگ صرف کردند، به دست آورند.
اگر نمی دانید ویدئو مارکتینگ چیست و می خواهید از ابتدا شروع به تحقیق در این زمینه کنید، توصیه میکنیم ابتدا مقاله ویدئو مارکتینگ چیست؟ را بخوانید.

3. ویدئو مارکتینگ باعث جلب اعتماد مخاطب میشود.
تصور کنید برای خرید یک لباس به بازار میروید، چه چیزی باعث میشود که بین مغازههای متعدد، شما یک مغازه را برای خرید انتخاب میکنید؟
پاسخ این سوال بسیار ساده است! خرید و فروش بر پایه اعتماد است.
مشتری زمانی تصمیم به خرید یک محصول میگیرد که به یک فرد یا کسب و کار اعتماد داشته باشد.
سوالی که در اینجا مطرح میشود این که یک کسب و کار چطور میتواند حس اعتماد را در مخاطب ایجاد کند؟
بازاریابی محتوا یکی از روشهای جلب اعتماد مخاطب است و همانطور که گفتیم ویدئو مارکتینگ قدرتمندترین ابزار بازاریابی محتوا برای جلب اعتماد است.
ویدئو مارکتینگ باعث میشود مخاطب احساس بهتری نسبت به کسب و کار شما داشته باشد. در هنگام مشاهده ویدئو تمام حواس مخاطب درگیر میشود و به آسانی پیامهای موجود در ویدئوی شما را دریافت میکند و در نتیجه احساس اعتماد سریعتر شکل میگیرد.

4. ویدئو مارکتینگ، یک راه ساده برای پیروزی در بازار رقابت
یکی از بزرگترین دغدغههای صاحبان کسب و کار، وجود رقیبان است. تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که یک مدیر، برای پیروزی بین رقبا چه کارهایی میتواند انجام دهد؟
بازاریابی رمز موفقیت کسب و کار است که متاسفانه بسیاری از مدیران از آن غافل هستند. نکته طلایی در بازاریابی است است که ابزاری قدرتمند که بازاریابی شما را از رقیبان شما متمایز میکند، ویدئو مارکتینگ میباشد.

5. محبوبیت، اثربخشی و قابل درک بودن ویدئو
آیا میدانید متوسط توجه مخاطب به یک تبلیغ بین 3 تا 5 ثانیه است؟
در هنگام بازاریابی، اگر شما در 5 ثانیه اول توانستید توجه مخاطب خود را جلب کنید موفق میشوید و در غیر این صورت بازاریابی شما با شکست مواجه میشود!
با توجه به اینکه مخاطبان معمولا حوصله مطالعه یک متن طولانی را ندارند، ویدئو مارکتینگ یک روش فوقالعاده برای جذب مخاطب در 5 ثانیه اول است. بنابراین کیفیت و سناریوی ویدئو حرف اول را در جذب مخاطب میزند!

6. قدرت وایرال شدن ویدئو بسیار بیشتر از سایر انواع محتوا است.
حتما این تجربه را داشتید که با مشاهده یک ویدئوی جذاب آن را در شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذارید، با توجه به اینکه ویدئو جذابیت بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا دارد، کاربران با به اشتراک گذاشتن ویدئوهای جذاب در شبکههای اجتماعی، باعث میشوند ویدئو به سرعت منتشر و وایرال شود.

7. ویدئو مارکتینگ باعث افزایش تعامل کاربران میشود
با استفاده از ویدئو میتوانید برند خود را در قالب یک داستان به مخاطبان خود معرفی کنید و همانطور که میدانید مردم ارتباط بهتری با داستان برقرار میکنند و داستان سرایی باعث میشود احساسات مخاطب تحت تاثیر قرار گیرد. جالب است بدانید حتی تنبلترین کاربران هم از ویدئو اطلاعات خوبی کسب میکنند زیرا حتی اگر چشمهای خود را به کار نگیرند با شنیدن صدای ویدئو میتوانند اطلاعات بسیار به دست آورند و با ویدئو ارتباط برقرار کنند. همانطور که گفتیم، ویدئو به دلیل برانگیختن احساسات کاربر، باعث افزایش تعامل کاربر میشود.
نکته قابل توجه اینجاست که برقراری ارتباط، کامنت گذاشتن و به اشتراک گذاری ویدئوها، 10 برابر سایر محتواها میباشد.

8. ویدئو باعث بهبودی سئوی وب سایت شما میشود.
تماشای ویدئوها باعث میشود کاربران زمان بیشتری را در وب سایت صرف کنند، در نتیجه باعث افزایش اعتماد گوگل به وب سایت شما میشود. از طرف دیگر موتورهای جستجو، ویدئوها را به عنوان محتوای باارزش و باکیفیت میشناسند. آمارها نشان میدهد در صورتی که وب سایت شما دارای ویدئو باشد، احتمال اینکه در صفحه اول گوگل بازیابی شود، 53 برابر میشود.

9. ویدئو مارکتینگ میتواند همه چیز را توضیح دهد!
اگر محصول یا خدمات جدیدی راه اندازی کردید، یک ویدئو ایجاد کنید تا نحوه کار را نشان دهد. 98 درصد از مخاطبان یک کسب و کار اعتقاد دارند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات، فیلمی درباره آن محصول یا خدمت را تماشا کردند.
در صورتی که بخواهید یک مفهوم دشوار را توضیح دهید، فیلمهای انیمیشن میتواند مفاهیمی را زنده کند که هیچ متن یا ویدئوی زندهای قادر به آن نیست.

10. جذابیت بالای ویدئومارکتینگ برای کاربران موبایل
جالب است بدانید که 90 درصد کابران تلفن همراه فیلم تماشا میکنند! به گزارش یوتیوب، مصرف ویدئوی موبایل هر ساله 100 درصد افزایش مییابد. از آنجایی که مردم دوست دارند ویدئوها را در حال حرکت تماشا کنند و تعداد کاربران تلفنهای هوشمند نیز بسیار زیاد است، استفاده از ویدئو مارکتینگ سهم بسیار زیادی در افزایش جلب مخاطبان شما دارد.

نتیجهگیری: آنچه در تهیه ویدئو بسیار اهمیت دارد محتوا است. برای تولید یک ویدئو شما نیاز به خلاقیت و دانش روانشناسی دارید. تبلیغات ویدئویی خلاقانه و دارای بار احساسی میتواند در عرض چند روز در سراسر جهان پخش شود و میلیونها بازدید داشته باشد. این نکته را در ویدئو مارکتینگ فراموش نکنید
دیدگاهتان را بنویسید