Aba Blog

مجله آبامدیا

ماتریس بازاریابی محتوایی چیست
ماتریس بازاریابی محتوایی چیست و چگونه می‌توانیم طراحی کنیم؟

ماتریس بازاریابی محتوایی نقشه راه برند شما برای تولید محتوا است. این نقشه راه بر اساس نیاز مخاطب طراحی و اجرا می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از طراحی ماتریس محتوا، به شناخت پرسونای مخاطب بپردازیم. […]

مطلب کامل
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی، شامل چندین نوع فعالیت تبلیغاتی مختلف مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی تلفنی، تبلیغات محیطی، سئو و تبلیغات در گوگل، تبلیغات ویدئویی و … است که به صورت همزمان و یکپارچه پیام تبلیغاتی یک برند […]

مطلب کامل
Creative print ads
9 نمونه جذاب از تبلیغات خلاقانه چاپی

تبلیغات یکی از موثرترین روش‌های معرفی و فروش محصولات و خدمات کسب و کارها است. امروزه با گسترش شبکه‌های ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات خلاقانه و عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای به یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب […]

مطلب کامل
advertising photography pictures
چگونه می‌توان از عکاسی در تبلیغات برای جذب و تشویق مخاطبان استفاده کرد؟

عکاسی یکی از عوامل بسیار ضروری در دیجیتال مارکتینگ به شما می‌رود. تقریبا نزدیک یک قرن است که عکاسی به حوزه تبلیغات وارد شده است. عکاسی تبلیغاتی باعث رونق بخشیدن به کسب و کارها شده […]

مطلب کامل
تعیین استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال 2021
تعیین استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال 2021

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تعیین استراتژی است. برای انجام این فرایند 6 مرحله ضروری وجود دارد که در ادامه بیان می‌کنیم. با مطالعه و اجرای این 6 مرحله، می‌توانید به صورت […]

مطلب کامل
آموزش ایجاد پرسونا برای بازاریابی در سال 2021

ایجاد پرسونای خریدار به شما کمک می‌کند استراتژی بازاریابی خود را با مشخص کردن اینکه خریداران شما چه کسانی هستند، چه شرایطی دارند و چه اهدافی را دنبال می‌کنند، تعیین کنید. پرسونای بازاریابی چیست؟ پرسونا […]

مطلب کامل

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه آبامدیا از جدیدترین ترفند های تولید محتوا باخبر شوید