با خبر باش
ایمیل خود را وارد کنید و از جدیدترین مقالات، تخفیف ها و کمپین های آبامدیا با خبر شوید
طراحی بستهبندی، در واقع ایجاد تمایز و تفاوت، در شکل و فرم بستهبندی محصولات است. همانند هویت بصری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری، دو رکن اساسی طراحی بستهبندی میباشد. یکی از عوامل اصلی جلب توجه مشتری به قفسه، طرحهای خلاقانه بستهبندی محصولات است.
طراحی هویت بصری یا Visual Identity، مجموعهای از عناصر طراحی، مانند: فرم، اشکال هندسی، فونتها و قلمهای مختلف، تصاویر و پترنهای گرافیکی و چیدمان این عناصر کنار یکدیگر میباشد که تصویر ذهنی و عینی از برندها در ذهن مخاطبان ایجاد میکند. یک هویت بصری برند موفق، تجربهای به یادماندنی برای مخاطب، مشتری و مصرف کننده ایجاد میکند و باعث میشود او به برند، خدمات و کالاهای آن اعتماد کند. همچنین با یک تجربه دلنشین و جذاب، به مراجعه مجدد و خرید دوباره تشویق شود.
کمپین تبلیغاتی یا همان کمپین بازاریابی به مجموعه فعالیتهای تبلیغاتی گفته میشود که به صورت موازی اجرا شده تا یک هدف مشخص یا یک شعار تبلیغاتی مشخص را به مشتریان کسب و کارها ارائه دهد. به بیان دیگر، کمپین تبلیغاتی، استفاده از همه ابزارهای تبلیغاتی برای حاکم کردن یک شعار تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطبان میباشد. امروزه، کمپین تبلیغاتی به یک ساختار مهندسی شده در صنعت تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است و اخیرا در میان کسب و کارها بسیار رونق پیدا کرده است. استفاده از کمپین تبلیغاتی به قدری اهمیت دارد که عملا برندسازی و ارائه خدمات و محصولات بدون عرضه آنها در یک کمپین تبلیغاتی موثر، بسیار هزینهبر، دشوار و بینتیجه خواهد ماند.